Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Zelf eetbare paddenstoelen kweken

op boomstammetjes, houtsubstraat, stro en koffiedik : geschikt voor bos, tuin, balkon en binnenshuis

Magdalena Wurth, Moritz Wildenauer
Livre relié | Néerlandais
29,95 €
+ 59 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Paddenstoelen zijn een rijke aanvulling op je bord. Ze barsten van de voedingsstoffen en hebben een eigen unieke smaak. Nu kun je ze ook zelf gaan kweken. Op boomstammetjes, koffiedik, houtsubstraat of stro. Er zijn vele manieren waarop je deze schimmelvrienden de kop op kunt laten steken.

Dit boek laat je van 16 lekkere, eetbare paddenstoelen zien hoe je ze het best kunt kweken. Je zult zien dat dat op verschillende voedingsbodems kan en in diverse omgevingen. In het klein op de vensterbank, of groots aangepakt in een schuur of kelder. En alles wat daar tussenin ligt.

Zelf eetbare paddenstoelen kweken is een welkome aanvulling voor elke tuinier. Het past perfect in een eetbare, natuurlijke tuin, permacultuur en voedselbos.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
191
Langue:
Néerlandais

Caractéristiques

EAN:
9789062245536