Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Nous utilisons des cookies dans le but suivant :
Assurer le bon fonctionnement du site web, améliorer la sécurité et prévenir la fraude
Avoir un aperçu de l'utilisation du site web, afin d'améliorer son contenu et ses fonctionnalités
Pouvoir vous montrer les publicités les plus pertinentes sur des plateformes externes
Gestion des cookies
Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Cookies techniques et fonctionnels
Ces cookies sont indispensables au bon fonctionnement du site internet et vous permettent par exemple de vous connecter. Vous ne pouvez pas désactiver ces cookies.
Cookies analytiques
Ces cookies collectent des informations anonymes sur l'utilisation de notre site web. De cette façon, nous pouvons mieux adapter le site web aux besoins des utilisateurs.
Cookies marketing
Ces cookies partagent votre comportement sur notre site web avec des parties externes, afin que vous puissiez voir des publicités plus pertinentes de Club sur des plateformes externes.
Une erreur est survenue, veuillez réessayer plus tard.
Il y a trop d’articles dans votre panier
Vous pouvez encoder maximum 250 articles dans votre panier en une fois. Supprimez certains articles de votre panier ou divisez votre commande en plusieurs commandes.
This important new work focuses on the pioneers in machinima, considered to be the grassroots and beginnings of virtual production. Machinima's impact...Savoir plus
This important new work focuses on the pioneers in machinima, considered to be the grassroots and beginnings of virtual production. Machinima's impact...Savoir plus
For many the postcard may seem trivial, little more than a mundane souvenir or a way to keep in touch with friends and relatives while on vacation. Bu...Savoir plus
We know all kinds of monsters. Vampires who suck human blood, werewolves who harass tourists in London or Paris, zombies who long to feast on our brai...Savoir plus
Unlike studies that consider punk as subculture and style, this innovative book maps the field of punk-rock labels. Using the ideas of Pierre Bourdieu...Savoir plus
In the aftermath of liberalization of Indian economy in 1991, the study of star-fan studies has experienced exponential expansion. Hero and Hero-Worsh...Savoir plus
For many the postcard may seem trivial, little more than a mundane souvenir or a way to keep in touch with friends and relatives while on vacation. Bu...Savoir plus
Through each of its chapters, 'Polyptych: Adaptation, Television, and Comics' examines the complex dynamics of adapting serialized texts. The transmed...Savoir plus
By comparing the scholarship of both Wilbur Schramm and Noam Chomsky with that of Harold Innis, and by making detailed use of Innis's neglected writin...Savoir plus
Gamification is an up and coming popular trend in all levels and types of education, including public and private schools, higher education, the milit...Savoir plus
By comparing the scholarship of both Wilbur Schramm and Noam Chomsky with that of Harold Innis, and by making detailed use of Innis's neglected writin...Savoir plus
Video games are inherently transnational by virtue of industrial, textual, and player practices. The contributors touch upon nations not usually exami...Savoir plus
This volume explores the complex horizon of landscapes in horror film culture to better understand the use that the genre makes of settings, locations...Savoir plus
Structural changes to advanced economies and societies have brought services industries and the creative sector to greater prominence as key contribut...Savoir plus
We know all kinds of monsters. Vampires who suck human blood, werewolves who harass tourists in London or Paris, zombies who long to feast on our brai...Savoir plus
Knowledge Workers in the Information Society addresses the changing nature of work, workers, and their organizations in the media, information, and kn...Savoir plus
Structural changes to advanced economies and societies have brought services industries and the creative sector to greater prominence as key contribut...Savoir plus
Video games are inherently transnational by virtue of its industrial, textual, and player practices. This collection includes essays from scholars fro...Savoir plus
Through each of its chapters, 'Polyptych: Adaptation, Television, and Comics' examines the complex dynamics of adapting serialized texts. The transmed...Savoir plus