Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Nous utilisons des cookies dans le but suivant :
Assurer le bon fonctionnement du site web, améliorer la sécurité et prévenir la fraude
Avoir un aperçu de l'utilisation du site web, afin d'améliorer son contenu et ses fonctionnalités
Pouvoir vous montrer les publicités les plus pertinentes sur des plateformes externes
Gestion des cookies
Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Cookies techniques et fonctionnels
Ces cookies sont indispensables au bon fonctionnement du site internet et vous permettent par exemple de vous connecter. Vous ne pouvez pas désactiver ces cookies.
Cookies analytiques
Ces cookies collectent des informations anonymes sur l'utilisation de notre site web. De cette façon, nous pouvons mieux adapter le site web aux besoins des utilisateurs.
Cookies marketing
Ces cookies partagent votre comportement sur notre site web avec des parties externes, afin que vous puissiez voir des publicités plus pertinentes de Club sur des plateformes externes.
Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
Retrait gratuit dans votre magasin Club
7.000.000 titres dans notre catalogue
Payer en toute sécurité
Toujours un magasin près de chez vous
Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
Une erreur est survenue, veuillez réessayer plus tard.
Il y a trop d’articles dans votre panier
Vous pouvez encoder maximum 250 articles dans votre panier en une fois. Supprimez certains articles de votre panier ou divisez votre commande en plusieurs commandes.
This book offers theoretical and practical insights into the marketing of higher education in Africa. It explores the key players, challenges and poli...Savoir plus
Artificial intelligence (AI) has driven businesses to adopt new business practices rapidly, enhance product development and services, has helped to po...Savoir plus
Together with the development of transformative technologies that epitomize globalization, the ongoing movements of people across borders and other so...Savoir plus
This book explores the ways in which the environmental factor of advertising can influence children's food choice and health status, and how it contri...Savoir plus
This book sets out the new frontier of marketing and communication through real case histories. Companies must rethink their traditional approaches to...Savoir plus
A striking characteristic of addictive behavior is the pursuit of immediate reward at the risk of longer-term detrimental outcomes. It is typically ac...Savoir plus
This book is the first to provide evidence-based experience to showcase how stakeholder management can be applied within social marketing programs, as...Savoir plus
Technological advances, alongside increasing globalization and growing awareness of socio-cultural and socio-political issues, are driving corporate b...Savoir plus
Ethnic-themed restaurants are informal but powerful ambassadors for a country's culture and contributors to local and national economies. Communicatin...Savoir plus
Atmosphere is a term often used in everyday life to describe how a consumption space feels, and has long been an important theme within marketing.Savoir plus
This book sets out the new frontier of marketing and communication through real case histories. Companies must rethink their traditional approaches to...Savoir plus
Marketing, Rhetoric and Control investigates the tensions that surround the place of persuasion (and, more broadly, control) in marketing. Persuasion ...Savoir plus
Mobile financial services (MFS) are of major interest and importance to both researchers and practitioners. The role played by nonbanking actors inclu...Savoir plus
Summarizing the extant research on marketing communications, social media and word of mouth, this book clarifies terms often incorrectly and interchan...Savoir plus
A striking characteristic of addictive behavior is the pursuit of immediate reward at the risk of longer-term detrimental outcomes. It is typically ac...Savoir plus
Changes in the economy and greater competition force us to adapt our business practices and to take greater account of the needs of consumers and the ...Savoir plus
Summarizing the extant research on marketing communications, social media and word of mouth, this book clarifies terms often incorrectly and interchan...Savoir plus
This book articulates a new theoretical approach to branding, labelled the Communication as Constitutive of Brands (CCB) approach. This approach combi...Savoir plus
This book points out various aspects of COO, its dimensions and COE that remain significant challenges for consumers, companies and brands not only fr...Savoir plus
This book looks at the recent emergence of "new ordinary consumption," in urban China and defines new ordinary consumption as a consumer practice in w...Savoir plus
University branding has increased substantially, due to demands on universities to enrol greater numbers of students, rising tuition fees, the prolife...Savoir plus
Charities operate within an increasingly challenging environment, with competition for public engagement, funding and volunteers intensifying. High-pr...Savoir plus
Brand management to sustain corporate reputation and customer loyalty is essential for both multinationals and indigenous fi rms in Africa. This book ...Savoir plus
The globalization of the world's markets has forced luxury brands to, in turn, become global and accessible in many developing countries and emerging ...Savoir plus