Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Nous utilisons des cookies dans le but suivant :
Assurer le bon fonctionnement du site web, améliorer la sécurité et prévenir la fraude
Avoir un aperçu de l'utilisation du site web, afin d'améliorer son contenu et ses fonctionnalités
Pouvoir vous montrer les publicités les plus pertinentes sur des plateformes externes
Gestion des cookies
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Cookies techniques et fonctionnels
Ces cookies sont indispensables au bon fonctionnement du site internet et vous permettent par exemple de vous connecter. Vous ne pouvez pas désactiver ces cookies.
Cookies analytiques
Ces cookies collectent des informations anonymes sur l'utilisation de notre site web. De cette façon, nous pouvons mieux adapter le site web aux besoins des utilisateurs.
Cookies marketing
Ces cookies partagent votre comportement sur notre site web avec des parties externes, afin que vous puissiez voir des publicités plus pertinentes de Club sur des plateformes externes.
Une erreur est survenue, veuillez réessayer plus tard.
Il y a trop d’articles dans votre panier
Vous pouvez encoder maximum 250 articles dans votre panier en une fois. Supprimez certains articles de votre panier ou divisez votre commande en plusieurs commandes.
‘Een prachtig verhaal over moed en verlangen, met diepe inzichten over het oude Indië’ Yvonne Keuls Amsterdam, 1907. Het weesmeisje Anna droomt van ee...Savoir plus
Ik vind het moeilijk om te relaxen. Hoe kan ik me minder gejaagd voelen? Hoe kan ik de juiste balans vinden tussen mijn gezin en mijn werk? Ik kan nie...Savoir plus
In de zomer van 1988 gaan Nicole en haar beste vriendin Marjolein na hun eindexamen op vakantie naar Benidorm. Samen met enkele klasgenoten willen ze ...Savoir plus
Sir William Bligh is bekend geworden als de kapitein die te maken kreeg met de muiterij op het schip De Bounty. Of hij nu oorzaak of alleen slachtoffe...Savoir plus
In Selma roept Carolijn Visser op meesterlijke wijze de sfeer op van het schrale, revolutionaire Peking. Ze schildert de grote parades ter ere van de ...Savoir plus
Een betoverende roman over onvoorwaardelijke vriendschap in oorlogstijd Het is mei 1940 en Rotterdam staat in brand. De jonge Debra Davidson overleeft...Savoir plus
1934. Lies, een gewone jonge vrouw, gaat werken voor een gefortuneerde Joodse familie. Ze beleeft enkele gelukkige jaren, zeker nadat zij en Daniel, d...Savoir plus
Zou anno 1875 iemand in San Francisco beseft hebben dat de deftige, schatrijke mevrouw de Fremery ooit geboren was als slavin? En dat ze als kind door...Savoir plus
Aan het einde van de Spaanse burgeroorlog proberen honderdduizenden mensen te ontkomen naar Frankrijk. Onder hen zijn Roser Bruguera, een zwangere jon...Savoir plus
Bijna vijftig jaar woont Paul Krüzen met zijn vader in een Saksische spookboerderij buiten Mariënveen, een vergeten dorp aan de grens. Eens zorgde zij...Savoir plus
Kya Clark is in haar eentje opgegroeid in het moeras van Barkley Cove in North Carolina, afgesloten van de bewoonde wereld. Om zichzelf te onderhouden...Savoir plus
Met 'En ik herinner me Titus Broederland' heeft Auke Hulst - bekend van de autobiografische roman 'Kinderen van het Ruige Land' - een intrigerende rom...Savoir plus
De Plenda XL is een planagenda en werkboek ineen. In de Plenda kun je huiswerk noteren én plannen, zodat je gemotiveerder en effectiever werkt. Met he...Savoir plus
Drie vrouwen schetsen een verbluffend portret van Oekraïne en haar bevolking Het is de zomer van 1941 en het Duitse leger rukt op naar de landsgrenzen...Savoir plus
GRANDIOZE HISTORISCHE ROMAN AAN DE ITALIAANSE RIVIÈRA Italië 1926. Hotel Portofino verwelkomt een stoet aan glamoureuze en aristocratische gasten voo...Savoir plus
De vijftienjarige Lies wordt op een ochtend wakker met het gevoel dat haar moeder Jet iets is overkomen. Haar bed is niet beslapen en ze heeft haar mo...Savoir plus
Iedereen heeft een duistere kant. Ook Anne, Nederlands populairste televisiepresentatrice en journaliste. Als ze haar grote liefde – en daarmee haar d...Savoir plus
Hannah is een literaire schrijver. Haar boeken krijgen goede recensies, maar worden nauwelijks verkocht. In een opwelling gaat ze een weddenschap aan ...Savoir plus
Drie vrouwen in drie verschillende landen - één stalker In een ver verleden waren ze vriendinnen, totdat het contact van de ene op de andere dag werd ...Savoir plus
Bestsellerauteur Kluun is onlangs gescheiden en probeert de draad weer op te pakken. Maar het zit hem niet mee. Met zijn ex strijdt hij om de kinderen...Savoir plus
Begin jaren zestig. Louis is wees, is nogal mollig, is niet goed in sport en heeft bovendien vrij slechte ogen, waardoor hij het in het weeshuis van d...Savoir plus
Het langverwachte vervolg op De eetclub en Debet Karen Brouwers leeft al tien jaar met haar twee dochters en haar zoontje Mik teruggetrokken op het No...Savoir plus
In Labyrint – De verhalen komt het allerbeste van verslavende tv-series samen op papier: spanning, intrige, actie, seks, moord en wraak. Esther Verhoe...Savoir plus
Jude is een succesvol arts en is gelukkig met haar verloofde Nat. Vanuit het niets duikt haar eerste liefde, Liam, op in het ziekenhuis waar ze werkt....Savoir plus