Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Nous utilisons des cookies dans le but suivant :
Assurer le bon fonctionnement du site web, améliorer la sécurité et prévenir la fraude
Avoir un aperçu de l'utilisation du site web, afin d'améliorer son contenu et ses fonctionnalités
Pouvoir vous montrer les publicités les plus pertinentes sur des plateformes externes
Gestion des cookies
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Cookies techniques et fonctionnels
Ces cookies sont indispensables au bon fonctionnement du site internet et vous permettent par exemple de vous connecter. Vous ne pouvez pas désactiver ces cookies.
Cookies analytiques
Ces cookies collectent des informations anonymes sur l'utilisation de notre site web. De cette façon, nous pouvons mieux adapter le site web aux besoins des utilisateurs.
Cookies marketing
Ces cookies partagent votre comportement sur notre site web avec des parties externes, afin que vous puissiez voir des publicités plus pertinentes de Club sur des plateformes externes.
Une erreur est survenue, veuillez réessayer plus tard.
Il y a trop d’articles dans votre panier
Vous pouvez encoder maximum 250 articles dans votre panier en une fois. Supprimez certains articles de votre panier ou divisez votre commande en plusieurs commandes.
Ik vind het moeilijk om te relaxen. Hoe kan ik me minder gejaagd voelen? Hoe kan ik de juiste balans vinden tussen mijn gezin en mijn werk? Ik kan nie...Savoir plus
‘Het wonder van mindfulness. De klassieke gids’ van boeddhist en zenmeester Thich Nhat Hanh is al jarenlang de meest populaire introductie in meditati...Savoir plus
Hoe kom je uit je hoofd en in je lichaam? Dit boek laat zien dat lichaam en geest onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn en geeft praktische handvatt...Savoir plus
In dit prachtige geïllustreerde boek staan korte lessen die je helpen om mindful te wandelen. Van de geliefde boeddhistische monnik Thich Nhat Hanh.Savoir plus
In dit boek maakt Thich Nhat Hanh ons deelgenoot van de basis van het boeddhisme. In zorgvuldig gekozen bewoordingen behandelt hij de ware natuur van ...Savoir plus
Het Prajna–aparamita hartsoetra wordt beschouwd als de kern van de boeddhistische leer. Het wordt in boeddhistische gemeenschappen overal ter wereld d...Savoir plus
De bekende boeddhistische monnik Thich Nhat Hanh schrijft verhelderend over hoe we beter om kunnen gaan met emoties zoals woede, angst en afgunst.Savoir plus
Met 5 geleide meditaties op CD. Dit is een unieke handleiding waarin de oeroude praktijk van het mediteren gecombineerd wordt met wandelen. Het boek e...Savoir plus
In Hier en nu laat Thich Nhat Hanh je de vrijheid en het geluk van het leven in het heden ontdekken. Hij benadrukt de kracht van mindfulness om ons le...Savoir plus
Autobiografie van een wereldberoemde boeddhistische monnik. In geen ander boek werd hij persoonlijker en kwamen zijn levenslessen zo duidelijk naar vo...Savoir plus
Zich baserend op de vijftig verzen over de aard van het bewustzijn van de grote boeddhistische meester Vasubandhu uit de vijfde eeuw en de leer van de...Savoir plus
Een rijk geïllustreerd boek met praktische tips. Thich Nhat Hanh biedt hoopvolle inzichten en roept iedereen die begaan is met de toekomst van onze pl...Savoir plus
In Hier en nu laat Thich Nhat Hanh je de vrijheid en het geluk van het leven in het heden ontdekken. Hij benadrukt de kracht van mindfulness om ons le...Savoir plus
Boeddhistische monnik Thich Nhat Hanh beschrijft hoe het boeddhisme ons kan helpen om betere burgers en maatschappelijk van betekenis te zijn.Savoir plus
In Mindfulness laat Thich Nhat Hanh zien hoe belangrijk het is om aandachtig te leven. Als je bewust leeft, beweegt, eet en met relaties bezig bent, z...Savoir plus
Thich Nhat Hanh is niet alleen monnik, dichter, vertelkunstenaar en zenleraar, maar ook een geleerde. Dit boekje bevat een vertaling van één van de ou...Savoir plus