Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Nous utilisons des cookies dans le but suivant :
Assurer le bon fonctionnement du site web, améliorer la sécurité et prévenir la fraude
Avoir un aperçu de l'utilisation du site web, afin d'améliorer son contenu et ses fonctionnalités
Pouvoir vous montrer les publicités les plus pertinentes sur des plateformes externes
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Cookies techniques et fonctionnels
Ces cookies sont indispensables au bon fonctionnement du site internet et vous permettent par exemple de vous connecter. Vous ne pouvez pas désactiver ces cookies.
Cookies analytiques
Ces cookies collectent des informations anonymes sur l'utilisation de notre site web. De cette façon, nous pouvons mieux adapter le site web aux besoins des utilisateurs.
Cookies marketing
Ces cookies partagent votre comportement sur notre site web avec des parties externes, afin que vous puissiez voir des publicités plus pertinentes de Club sur des plateformes externes.
En raison d'une grêve chez bpost, votre commande pourrait être retardée. Vous avez besoin d’un livre rapidement ? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts !
Retrait gratuit dans votre magasin Club
7.000.000 titres dans notre catalogue
Payer en toute sécurité
Toujours un magasin près de chez vous
En raison de la grêve chez bpost, votre commande pourrait être retardée. Vous avez besoin d’un livre rapidement ? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts !
Une erreur est survenue, veuillez réessayer plus tard.
Il y a trop d’articles dans votre panier
Vous pouvez encoder maximum 250 articles dans votre panier en une fois. Supprimez certains articles de votre panier ou divisez votre commande en plusieurs commandes.
Zeer korte verhaaltjes. Geschreven in de vorm van een parlandogedicht. Om tot je te nemen,en daarna een beetje te herkauwen. Niet zozeer om iets te ve...Savoir plus
Eén van mijn gedichten kreeg enkele jaren geleden de volgende BEOORDELING van de Turing Gedichtenwedstrijd: 'Dit gedicht is een mooi voorbeeld van de ...Savoir plus
Een gedicht moet iets zeggen...en dat niet zeggen. De bundel heeft twee onderdelen. Korte gedichtjes tezamen met het erfgoed van mijn vader. (Zie: www...Savoir plus
Vanaf 2011 ben ik begonnen met publiceren. Na een moeilijke periode in mijn leven kwam ik tot de conclusie dat gelukkig zijn niet een kwestie is van o...Savoir plus
Uit het verslag van mijn vader: 'Een jongeman uit onze buurt keek uit het raam. Hij was meteen dood. Getroffen door een granaatscherf'. Informatie uit...Savoir plus
Citaat blz. 26: 'Even later kwam door 't open raam een Tommie gesprongen. Het was de vriend van de gewonde Engelsman. hij ging op de uitkijk zitten. O...Savoir plus
De bundel heeft twee delen. Het erfgoed van mijn vader (zie: https://www.oorlogsverhalen.com - Jan-Theo Werners), notities uit 1944 over de Bevrijding...Savoir plus
Toevallig ontdekte ik later dat er hele mooie muziek is gecomponeerd met dezelfde titel. Mocht iemand de behoefte hebben om mijn gedichten voor te dra...Savoir plus
Ik wist het soms even niet. Dan kan schrijven uitkomst bieden. Mijn vader deed dat ook in de oorlog. Er waren in het verleden meer slachtoffers die me...Savoir plus
Een waargebeurd verhaal van een man die veel heeft meegemaakt in de oorlog. Dromen, ontberingen, angst. Door mij (zijn dochter) in de vorm gegoten van...Savoir plus
Omdat ik van mening ben dat oorlog van alle tijden is, maar er nooit zou mogen zijn wil ik een klein steentje bijdragen. Galgenhumor zou er nooit moge...Savoir plus
De bundel heeft twee delen. Het erfgoed van mijn vader (zie: www.oorlogsverhalen.com / Jan-Theo Werners), notities uit 1944 over de Bevrijding van Den...Savoir plus
Sinds de plotselinge dood van mijn één jaar jongere zus loopt zij kriskras door mijn werk. Niet al te vaak, hoopte ik, niet vaker dan noodzakelijk. Ma...Savoir plus
Het oorspronkelijke verslag gaat nog door tot 16 December 2000. Puck vond het heerlijk om vóór de feestdagen weer in Nederland te zijn. Puck vertelt o...Savoir plus
Omdat ik van mening ben dat oorlog van alle tijden is, maar er nooit zou mogen zijn wil ik een klein steentje bijdragen. Galgenhumor zou er nooit moge...Savoir plus
Dit boekje geeft een indruk van wat zich bij de bevrijding van Den Bosch afspeelde. Aan de hand van verhalen van een gewone man. Die man was mijn vade...Savoir plus
Na enig zoeken en navragen kwam ik dankzij mijn jongste zus het documentje op het spoor. Vervolgens kreeg ik de kopietjes, die mijn oudste zus voor mi...Savoir plus
Dit boekje met gedichten is een dwarsdoorsnede van wat ik geschreven en gepubliceerd heb in de afgelopen tien jaar. Het lijkt me leuk als er gebruik v...Savoir plus
Ruimte scheppen om te herinneren en te gedenken. Dat geldt voor ziekte, dood en andere gruwelijkheden. Zou dat de functie zijn van hang naar poëzie?Savoir plus
De bundel heeft twee delen. Geïnspireerd op het erfgoed van mijn vader (zie: www.oorlogsverhalen.com/Jan-Theo Werners), notities uit 1944. Tezamen met...Savoir plus
De hongerwinter in Nederland was de winter van de Tweede Wereldoorlog van 1944 tot 1945. Er was een grote schaarste aan voedsel en brandstof. Het leid...Savoir plus
De bundel heeft een motto: OORLOG en VRIJHEID. Het is een opeenstapeling van gedichten. Hoewel een aantal verzen ook als één geheel kunnen worden gele...Savoir plus
Als moeder van drie prachtige dochters heb ik soms de neiging om uit te roepen: godallemachtig! Vandaar dat het zinnetje in een van de gedichten van R...Savoir plus