Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous
  1. Accueil
  2. Heikki Verdurme

Livres écrits par Heikki Verdurme

Livres écrits par Heikki Verdurme

Tous les livres de Heikki Verdurme

12 résultats

Trier par
Filter
  • Gelukkig glutenvrij

Laura Canjels

• Ebook | Néerlandais
    • Gemakkelijk, gezond en glutenvrij koken Glutenallergie komt steeds meer voor en wordt vaak geassocieerd met saaie, smakeloze maaltijden. Maar dat hoef... Savoir plus
    11,99 €
    Disponible immédiatement
    11,99 €
    Disponible immédiatement
  • Ik weet dus ik eet

Jennifer Cnops

• Ebook | Néerlandais
    • De juiste voedingskeuzes maak je door de juiste inzichten Waarom drink je beter geen frisdrank? Mag je vet eten of niet? Hoe ontstaan metabolische zie... Savoir plus
    10,99 €
    Disponible immédiatement
    10,99 €
    Disponible immédiatement
  • Mijn pure keuken 1

Pascale Naessens

• Ebook | Néerlandais
    • Als model voerde Pascale Naessens jarenlang een strijd met haar eetgewoontes. Ze weigerde een leven te leiden waarbij ze calorieën moest tellen en nie... Savoir plus
    15,99 €
    Disponible immédiatement
    15,99 €
    Disponible immédiatement
  • Een tafel in de zon

Petra Vandewouer, Frank Smedts

• Ebook | Néerlandais
    • Een warm, sfeervol kook- en kijkboek met meer dan 60 recepten Petra Vandewouer woont al jaren in de Drôme Provençale, waar ze inspiratie opdoet voor l... Savoir plus
    11,99 €
    Disponible immédiatement
    11,99 €
    Disponible immédiatement
  • Claudia kookt klassiek

Claudia Allemeersch

• Ebook | Néerlandais
    • Claudia Allemeersch, beste Hobbykok van Vlaanderen 2009, brengt de klassiekers van de Franse keuken. Claudia Allemeersch volgende een jaar lang les in... Savoir plus
    11,99 €
    Disponible immédiatement
    11,99 €
    Disponible immédiatement
  • Warme winterbreisels

Christina Van Soom

• Ebook | Néerlandais
    • Klaar voor de winter met de breisels van KVLV Een breiboek vol winteraccessoires in de ondertussen vertrouwde KVLV-stijl. Een vrolijke muts, gezellige... Savoir plus
    11,99 €
    Disponible immédiatement
    11,99 €
    Disponible immédiatement
  • 1 x koken = 3 x eten )

Christine Van Imschoot

• Ebook | Néerlandais
    • Eén keer boodschappen doen, drie keer aan tafel Dit praktische boek toont je hoe je in één keer drie gerechten kunt bereiden, bijvoorbeeld een hoofdma... Savoir plus
    9,99 €
    Disponible immédiatement
    9,99 €
    Disponible immédiatement
12 sur 12 résultat(s) affiché(s)