Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous
  1. Accueil
  2. Henny Temmink

Livres écrits par Henny Temmink

Livres écrits par Henny Temmink

Tous les livres de Henny Temmink

11 résultats

Trier par
Filter
  • Ontdek de iPhone

Henny Temmink

• Livre broché | Néerlandais | Ontdek!
    • Web, e-mail, foto’s, video, muziek, kaarten, FaceTime, agenda, contacten enzovoort, in een prachtige gebruikersomgeving; dit en nog veel meer heeft iO... Savoir plus
    31,99 €
    Livraison sous 2 jours ouvrables
    31,99 €
    Livraison sous 2 jours ouvrables
  • Ontdek de Apple Watch

Henny Temmink

• Livre broché | Néerlandais
    • Handig om te weten: van dit boek is een webversie beschikbaar. Als u zich registreert, krijgt u gratis toegang, plus relevante extra’s. De Apple Watch... Savoir plus
    29,99 €
    29,99 €
  • Zo werkt Luminar Neo & AI

Henny Temmink

• Livre broché | Néerlandais | Zo werkt
    • Luminar wordt door steeds meer enthousiaste gebruikers als een bijzonder goed alternatief gezien voor Adobe Lightroom. Het bevat een zeer grote set aa... Savoir plus
    29,99 €
    Livraison sous 3 jours ouvrables
    29,99 €
  • Ontdek de iPad

Henny Temmink

• Wilt u alles uit uw iPad halen? Dan hebt u veel aan dit handzame en complete boek over de magische tablet van Apple, dat is bijgewerkt voor iPadOS 16.... Savoir plus
    31,99 €
    31,99 €
  • Ontdek iPadOS 14

Henny Temmink

• Handig om te weten: van dit boek is een webversie beschikbaar. Als u zich registreert, krijgt u gratis toegang, plus relevante extra’s. Wilt u alles u... Savoir plus
    27,99 €
    27,99 €
  • Zo word je een Apple Watch-pro

Henny Temmink

• Ontdek de geavanceerde mogelijkheden van de Apple Watch. Deze gids neemt je mee op een diepgaande reis door de complexe wereld van je smartwatch, van ... Savoir plus
    29,99 €
    29,99 €
  • Starten met de iPad

Henny Temmink

• Livre broché | Néerlandais | 60PlusPlaza
    • Wil je alles uit je iPad halen? Dan heb je veel aan dit handzame en complete boek over het prachtige besturingssysteem iPadOS. Hierin vind je alles ov... Savoir plus
    25,00 €
    25,00 €
  • Ontdek de iPhone met iOS 18

Henny Temmink

• Ontdek de iPhone neemt je mee in de nieuwste mogelijkheden van het meest persoonlijke besturingssysteem voor iPhone-gebruikers. Dit actuele boek biedt... Savoir plus
    34,99 €
    34,99 €
11 sur 11 résultat(s) affiché(s)