Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Nous utilisons des cookies dans le but suivant :
Assurer le bon fonctionnement du site web, améliorer la sécurité et prévenir la fraude
Avoir un aperçu de l'utilisation du site web, afin d'améliorer son contenu et ses fonctionnalités
Pouvoir vous montrer les publicités les plus pertinentes sur des plateformes externes
Gestion des cookies
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Cookies techniques et fonctionnels
Ces cookies sont indispensables au bon fonctionnement du site internet et vous permettent par exemple de vous connecter. Vous ne pouvez pas désactiver ces cookies.
Cookies analytiques
Ces cookies collectent des informations anonymes sur l'utilisation de notre site web. De cette façon, nous pouvons mieux adapter le site web aux besoins des utilisateurs.
Cookies marketing
Ces cookies partagent votre comportement sur notre site web avec des parties externes, afin que vous puissiez voir des publicités plus pertinentes de Club sur des plateformes externes.
Une erreur est survenue, veuillez réessayer plus tard.
Il y a trop d’articles dans votre panier
Vous pouvez encoder maximum 250 articles dans votre panier en une fois. Supprimez certains articles de votre panier ou divisez votre commande en plusieurs commandes.
Sophie heeft samen met haar zus Gwen een goedlopende kledingzaak: Blingg en geniet van het leven. Ze is nooit echt verliefd op de mannen waarmee ze ko...Savoir plus
De drieëntwintigjarige Zoë heeft een jarenlange relatie met Brian, maar ze leven langs elkaar heen. Wanneer hij vaker bij vrienden verblijft dan thuis...Savoir plus
MONTANA Kians aanwezigheid gaf me altijd al kriebels. Of die positief of negatief waren, dat laat ik in het midden. Mijn gevoel voor hem gaat namelijk...Savoir plus
Al jaren worstelde ik met mijn gevoelens voor mijn beste vriendin, en ondertussen vermaakte ik me prima met andere vrouwen. Eentje beviel me zo goed d...Savoir plus
Xantine laat niemand in haar slaapkamer toe. Maar als een klusjesman werkzaamheden in haar woning moet verrichten, opent ze letterlijk haar privédomei...Savoir plus
Cleo Ik verheugde me op het nieuwe schooljaar. Met mijn vriendin Zelda zou ik een geweldige tijd tegemoet gaan. Haar twin, mijn broer en hun twee vrie...Savoir plus
Xantine heeft van Xander op kerstavond een cadeautje in de vorm van een kaartje gekregen. Ze wist niet precies wat de tekst: Wij met jou betekende. Bl...Savoir plus
Er zijn veel woorden die met de letter L beginnen. Ik kan er zo een paar opnoemen, een aantal springen er voor mij duidelijk uit. LUST is in korte tij...Savoir plus
Sometimes, you have to follow your heart. Sometimes, you have to decide to let go of your One True Love. Dex moves in with his best friends Kai, Liam,...Savoir plus
Janice en Chester kennen elkaar niet, maar ze hebben beiden een probleem dat hen belemmert om een relatie aan te gaan. Het libido is bij de een sterk ...Savoir plus
Montana Kian en ik kwamen nader tot elkaar, maar helaas gebeurde er iets onverwachts waardoor hij, door mij, in moeilijkheden kwam. Dus we waren weer ...Savoir plus
Dex gaat wonen bij zijn beste vriend Kai waar feestjes, meiden, drank en veel lol wekelijkse kost is. Wanneer hij Mila ontmoet is hij gelijk weg van h...Savoir plus
LIAM Ken je dat? Op een onverwacht moment, op een plek waar honderden, zelfs duizenden mensen rondlopen, spreek je vluchtig iemand. In die enkele minu...Savoir plus
COLLIN Voetbal is een spel en mijn leven is daar grotendeels op gebaseerd. Je wint, je verliest of je speelt gelijk. En met Megan voel ik me onoverwin...Savoir plus
KAI We lagen samen in de box. We speelden samen in de zandbak. We liepen hand in hand naar school. We ervaarden de eerste kus met elkaar. We deden het...Savoir plus
CLEO De jongen waar ik om gaf, deed er alles aan om mij een onaangenaam gevoel te geven. Lennox haalde het bloed onder mijn nagels vandaan. Ik kon er ...Savoir plus
In dit tweede deel van de Blingg-serie krijgt de relatie van Sophie en Frederick het zwaar te verduren. Fredericks broer Eduard kan niet uit haar buur...Savoir plus
Emelia, Anthony, Fiona en Winston hebben alle vier met elkaar te maken. Alleen weten ze niet dat ze onderling ook met elkaar verbonden zijn. Maar op w...Savoir plus
CLEO Wanneer Lennox naar me keek, veranderde mijn hartslag in een galop die niet meer kon ophouden met sneller gaan. Wel in een dravende, nooit in een...Savoir plus
KIAN Hoe haalde ze het in haar hoofd om zo vroeg in de ochtend te verdwijnen? Ik kon mijn ogen niet geloven toen ze wegreed, een stofwolk achter zich ...Savoir plus
Sophie is gelukkig met haar grote liefde Frederick nu ze haar geheim aan hem heeft verteld. Hij vraagt haar wederom ten huwelijk waar ze overtuigend j...Savoir plus