•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous
  1. Accueil
  2. Livres
  3. Sciences humaines
  4. Sciences humaines & sociales
  5. Sociologie
  6. A Qualitative Study of Iranian Facebook Users' Perceptions

A Qualitative Study of Iranian Facebook Users' Perceptions

The Use of Facebook in Iran's Eparticipation Activities

Maihemuti Sali, Hui Chen
Livre broché | Anglais
39,45 €
+ 78 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Facebook was involved in many political activities in Iran in recent years; one Facebook group stated that there were approx. 150,000 Facebook users in Iran (Facebook group) in 2009. According to the Social Networking Websites Popularity Map (maps of world), Facebook was the most popular social networking website in Iran before it was banned. It was beginning used in the eParticipation context by users to discuss politics and political candidates to develop their networks; it enabled Iranian citizens more than ever before, to connect with one other, to discuss and organize political activities across traditional geography and political boundaries to express their political opinion and influence on government decision.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
52
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9783330033290
Format:
Livre broché
Dimensions :
150 mm x 220 mm

Les avis