En raison de l'affluence sans précédent, votre commande online avec livraison à domicile peut actuellement prendre un peu plus de temps que prévu. Besoin de quelque chose d'urgence ? Choisissez de retirer dans un magasin avec du stock. Nos magasins vous accueillent à bras ouverts !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
En raison de l'affluence sans précédent, votre commande online avec livraison à domicile peut actuellement prendre un peu plus de temps que prévu. Besoin de quelque chose d'urgence ? Choisissez de retirer dans un magasin avec du stock. Nos magasins vous accueillent à bras ouverts !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

About Face

The Essentials of Interaction Design

Alan Cooper, Robert Reimann, David Cronin, Christopher Noessel
Livre broché | Anglais
64,45 €
+ 128 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

The essential interaction design guide, fully revised and updated for the mobile age

About Face: The Essentials of Interaction Design, Fourth Edition is the latest update to the book that shaped and evolved the landscape of interaction design. This comprehensive guide takes the worldwide shift to smartphones and tablets into account. New information includes discussions on mobile apps, touch interfaces, screen size considerations, and more. The new full-color interior and unique layout better illustrate modern design concepts.

The interaction design profession is blooming with the success of design-intensive companies, priming customers to expect "design" as a critical ingredient of marketplace success. Consumers have little tolerance for websites, apps, and devices that don't live up to their expectations, and the responding shift in business philosophy has become widespread. About Face is the book that brought interaction design out of the research labs and into the everyday lexicon, and the updated Fourth Edition continues to lead the way with ideas and methods relevant to today's design practitioners and developers.

Updated information includes:

  • Contemporary interface, interaction, and product design methods
  • Design for mobile platforms and consumer electronics
  • State-of-the-art interface recommendations and up-to-date examples
  • Updated Goal-Directed Design methodology

Designers and developers looking to remain relevant through the current shift in consumer technology habits will find About Face to be a comprehensive, essential resource.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
720
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781118766576
Date de parution :
02-09-14
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
191 mm x 230 mm
Poids :
1592 g

Les avis