•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Academic Crowdsourcing in the Humanities

Crowds, Communities and Co-Production

Mark Hedges, Stuart Dunn
Livre broché | Anglais | Chandos Information Professional
92,95 €
+ 185 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Academic Crowdsourcing in the Humanities lays the foundations for a theoretical framework to understand the value of crowdsourcing, an avenue that is increasingly becoming important to academia as the web transforms collaboration and communication and blurs institutional and professional boundaries. Crowdsourcing projects in the humanities have, for the most part, focused on the generation or enhancement of content in a variety of ways, leveraging the rich resources of knowledge, creativity, effort and interest among the public to contribute to academic discourse. This book explores methodologies, tactics and the "citizen science" involved.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
190
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9780081009413
Date de parution :
13-11-17
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
152 mm x 226 mm
Poids :
317 g

Les avis