•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Advances in Advertising Research IX

Power to Consumers

Livre relié | Anglais | European Advertising Academy
105,45 €
+ 210 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This book addresses challenges and opportunities in research and management related to new advertising and consumer practices in a converging media society. It specifically relates to the increasing power of consumers in the (digital) marketing process and discusses the challenges this may bring to advertisers. Advances in Advertising Research are published by the European Advertising Academy (EAA). This volume is a selective collection of research presented at the 16th International Conference in Advertising (ICORIA) which was held in Ghent (Belgium) in June 2017. The conference gathered more than 160 participants from over 30 countries all over the world.

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
353
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9783658226800
Date de parution :
17-07-18
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
148 mm x 210 mm
Poids :
589 g

Les avis