•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Agency and Change

Rethinking Change Agency in Organizations

Raymond Caldwell
221,45 €
+ 442 points
Format
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This excellent book remaps the limits and possibilities of change, clearly shifting the focus from outmoded debates on agency and structure to new practice-based discourses on agency and change. Offering readers a selective and critical review of key literature and empirical research, it will help students contextualize this complex subject area and independently evaluate future prospects for effective change agent roles in organizations

Presenting an interdisciplinary exploration of competing discourses, the book uses two overarching conceptual continua: centred agency-decentred agency and systems-processes, thereby allowing a more intensive focus on agency and change.

Well-written with challenging content, this book is essential reading for those interested in the origins, development and future prospects for change agency in an organizational world characterized by increasing complexity, risk and uncertainty.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
192
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9780415326766
Date de parution :
24-11-05
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
164 mm x 240 mm
Poids :
430 g

Les avis