Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous
  1. Accueil
  2. Livres
  3. Savoirs
  4. Scolaire & Parascolaire
  5. Gestion & Organisation de l'éducation
  6. Enseignement secondaire
  7. An Introduction to Standards-Based Reflective Practice for Middle and High School Teaching

An Introduction to Standards-Based Reflective Practice for Middle and High School Teaching

Elizabeth Spalding, Jesus Garcia, Joseph A Braun
Livre broché | Anglais
47,95 €
+ 95 points
Date de disponibilité inconnue
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This easy-to-use introductory guide to teaching in contemporary middle and high schools provides teachers with the tools to become reflective practitioners. It shows pre- and inservice teachers how to use standards to choose instructional materials and methods that are appropriate with particular students at a particular time in a particular setting for a particular purpose. While the authors are specialists in English and social studies, this resource is appropriate for aspiring middle and high school teachers of any subject. With a personal voice that will appeal to readers, this book:

  • Links directly to the most recent version of standards for beginning teachers published by the Council of Chief State School Officers (CCSSO).
  • Illustrates how teachers can be reflective about, rather than reactive to, standards.
  • Features an autobiographical approach to help readers understand how prior educational experiences may shape their future teaching.
  • Contains numerous reflective vignettes by practicing teachers.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
224
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9780807750551
Date de parution :
09-03-10
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
156 mm x 229 mm
Poids :
317 g

Les avis