•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous
  1. Accueil
  2. Livres
  3. Sciences humaines
  4. Economie & Management
  5. Marketing & Communication
  6. Communication
  7. Analyzing the Strategic Role of Social Networking in Firm Growth and Productivity

Analyzing the Strategic Role of Social Networking in Firm Growth and Productivity

Livre relié | Anglais | Advances in E-Business Research
307,45 €
+ 614 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Social media platforms have emerged as an influential and popular tool in the digital era. No longer limited to just personal use, the applications of social media have expanded in recent years into the business realm. Analyzing the Strategic Role of Social Networking in Firm Growth and Productivity examines the role of social media technology in organizational settings to promote business development and growth. Highlighting a range of relevant discussions from the public and private sectors, this book is a pivotal reference source for professionals, researchers, upper-level students, and academicians.

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
552
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781522505594
Date de parution :
31-08-16
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
216 mm x 279 mm
Poids :
1551 g

Les avis