•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Applying Qualitative Methods to Marketing Management Research

Livre broché | Anglais
118,45 €
+ 236 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Qualitative research methodologies are gaining more and more acceptance. This book deals with the application of qualitative methods to marketing management research. It explains different ways of making and analyzing data with qualitative tools, and it describes the generation of results working for researchers as well as for practitioners in marketing management. Teachers and students in marketing and research methodology, as well as researchers and practitioners in marketing management will find useful material on research methods and case study research.

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
292
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781349725069
Date de parution :
16-12-03
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
140 mm x 216 mm
Poids :
403 g

Les avis