•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Asia Branding

Connecting Brands, Consumers and Companies

Bang Nguyen, T C Melewar, Don E Schultz
Livre broché | Anglais
64,45 €
+ 128 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This core adoptable textbook provides a comprehensive treatment of branding in Asia, focusing on a wide range of key Asian countries including China, India, Japan, South Korea and members of ASEAN. This edited collection includes a unique blend of theory, research and practice across both consumer and corporate branding and discusses the topics of brand communication, brand relationships, social media branding, brand reputation, place brands, university branding and brand innovation. Looking at the relationship between companies, brands and consumers, this book highlights the need for a variety of strategic responses to meet the needs of different Asian consumers.

Asia Branding is the perfect resource for branding and international marketing undergraduate, postgraduate and MBA students looking to gain further insight into this fascinating subject.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
350
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781137489951
Date de parution :
14-10-16
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
160 mm x 237 mm
Poids :
566 g

Les avis