En raison d'une grêve chez bpost, votre commande pourrait être retardée. Vous avez besoin d’un livre rapidement ? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
En raison de la grêve chez bpost, votre commande pourrait être retardée. Vous avez besoin d’un livre rapidement ? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous
  1. Accueil
  2. Livres
  3. Vie pratique
  4. Loisirs
  5. Véhicules
  6. Véhicules à moteur
  7. AUTO KOPEN ZONDER STRESS: DE COMPLETE GIDS VOOR TWEEDEHANDS WAGENS

AUTO KOPEN ZONDER STRESS: DE COMPLETE GIDS VOOR TWEEDEHANDS WAGENS EBOOK

Simon van Leer
Ebook | Néerlandais
14,49 €
+ 14 points
Disponible immédiatement
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité

Description

Waarom dit boek als gids?

Dit boek is ontstaan uit een persoonlijke zoektocht naar kennis en vertrouwen bij het kopen van een tweedehands auto. Als autoliefhebber had ik altijd een passie voor voertuigen, maar toen het tijd was om een tweedehands exemplaar aan te schaffen, werd ik geconfronteerd met een overweldigend aantal keuzes en een berg aan informatie die vaak niet duidelijk of praktisch was. Wat moest ik controleren? Hoe weet ik of een verkoper betrouwbaar is? En hoe herken je de verborgen gebreken die een goedkope auto ineens veel duurder maken?

Helaas was er destijds geen simpele, toegankelijke gids die me door het proces leidde. Wat ik vond, waren algemene tips die vaak te vaag waren of niet het hele plaatje dekte. De ervaring was verwarrend en soms frustrerend, en ik besefte al snel dat ik niet de enige was die hiermee worstelde.

Dit boek is geboren uit die behoefte – de behoefte om de juiste informatie op een gestructureerde en begrijpelijke manier te presenteren. Na veel onderzoek, gesprekken met experts en het maken van mijn eigen fouten, besloot ik om alles wat ik had geleerd samen te brengen in één praktische gids. Het doel was eenvoudig: andere kopers helpen om dezelfde valkuilen te vermijden en hen met vertrouwen hun tweedehands auto te laten kopen.

Dit boek is voor iedereen die, net als ik destijds, onzeker is over het kopen van een tweedehands auto, maar die klaar is om met kennis en zelfvertrouwen de weg op te gaan. Het is een leidraad voor iedereen die de beste keuze wil maken, zonder verrassingen of onnodige kosten achteraf.

Veel succes met je zoektocht en met het kopen van jouw ideale tweedehands auto!

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Langue:
Néerlandais

Caractéristiques

EAN:
9798230340447
Date de parution :
23-01-25
Format:
Ebook
Protection digitale:
/
Format numérique:
ePub

Les avis

Nous publions uniquement les avis qui respectent les conditions requises. Consultez nos conditions pour les avis.