Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Boek van het Zelf EBOOK

Een studie in ontwaken

Willem Glaudemans
Ebook | Néerlandais | Biblos
14,99 €
+ 14 points
Format
Disponible immédiatement
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité

Description

Boek van het zelf van Willem Glaudemans laat op een praktische manier zien hoe je ontdekt wat je niet bent.

'Boek van het zelf' van Willem Glaudemans laat op een praktische manier zien hoe je ontdekt wat je niet bent; je bent niet je lichaam, je verstand, je gevoel, je persoon of je ego. Als je je vereenzelviging hiermee loslaat, komt vanzelf in je bewustzijn omhoog wat je wel bent: je Zelf. Het Zelf is wat blijvend is aan jou, wat jou verbindt met het Grote Geheel.

In het zesde deel van zijn Biblos-serie pakt Willem Glaudemans op zijn eigen begrijpelijke manier en in een heldere schrijfstijl het voor vele mensen ingewikkelde begrip non-dualiteit aan. In de Biblos-serie van Willem Glaudemans bij AnkhHermes verschenen eerder: 'Boek van het eeuwige leven', 'Boek van vergeving', 'Boek van de levensmissie', 'Boek van de universele wetten' en 'Boek van het licht'.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Langue:
Néerlandais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9789020213454
Date de parution :