![](https://cdn.club.be/product/9782702183625/front-medium-3824923389.jpg?w=300)
Ik begeerde haar.
Ze was slechts twee verdiepingen van me verwijderd hier in mijn kasteel.
En een deel van haar—naïef en onervaren—wilde mij.
De man die gedoemd was te sterven door haar hand.
Ik kon dat feit grotendeels negeren, nu ik gewend was aan haar aanwezigheid en mijn periodieke lust. Maar ik vroeg me af of het niet vertellen hierover een grotere verraad was dan het verzwijgen van mijn afspraak met haar vader.
Als ze erin zou slagen haar Ascensie te voltooien—en wanneer ze erachter zou komen wat dat betekende—dan zou ze de waarheid kennen.
Dat er geen moment was geweest, sinds we elkaar ontmoetten, dat ik mijn dood niet in haar ogen zag.
Ik kon alleen maar hopen dat de schaamte van haar ontdekking zou worden weggenomen door een tweede besef: dat ik desondanks van haar had gehouden.
Breek Haar: Een Donkere Beauty and the Beast Fantasy Romanceroman is het tweede boek in de Transformatie Trilogie, over Rhaim de Albeest, een wrede beestmagiër gedoemd te sterven door de handen van de vrouw die hij koste wat kost moet beschermen, en Lisane, de beschermde Prinses der Tranen, die in zijn zorg is gegeven en die hem nodig heeft om haar magie te leren zodat ze vrij kan zijn—ongeacht hoeveel pijn het haar zou kunnen doen.
Nous publions uniquement les avis qui respectent les conditions requises. Consultez nos conditions pour les avis.