Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Bright Lights & Dim Bulbs

The Year in Marketing Buzz, Brilliance & Buffoonery, So You Don't Have to Repeat It -- 2010 Edition

Jonathan Salem Baskin
Livre broché | Anglais
14,95 €
+ 29 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This book is your resource and guide for better branding and marketing in 2010, culled from studies of 500+ companies worldwide, analysis in 260 essays on the award-winning Dim Bulb blog, and then distilled and refined to deliver:

- 9 strategic trends that challenge the conventional wisdom
- 86 tactical ideas you can start use tomorrow
- 101 essays that add nuance, insight, and humor
- Hundreds of tidbits, challenges, and possibilities for you to ponder
- Useful indices by industry category and name, to make the book useful all year long

In addition to his blog, Jonathan Salem Baskin writes columns for Advertising Age and Information Week, and co-hosts the popular podcast, Socializing Media. His book, Branding Only Works on Cattle (2008), was "savage and witty," according to The Economist, and earned him the label "merry iconoclast" from Publisher's Weekly. Jonathan works with clients around the world to invent novel, cross-functional solutions to today's most intractable and challenging business problems.

You can learn more at www.baskinbrand.com, and read daily posts at dimbulb.typepad.com.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
200
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781440178405
Date de parution :
21-10-09
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
152 mm x 229 mm
Poids :
272 g

Les avis