•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Business Relationships for Competitive Advantage

Managing Alignment and Misalignment in Buyer and Supplier Transactions

A Cox, C Lonsdale, J Sanderson, G Watson
Livre relié | Anglais
153,95 €
Format
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This book provides the first summary and critical appraisal of the thinking that currently informs the management of business relationships, from the perspectives of both the buyer and supplier. The authors argue that these approaches are one-dimensional and instead recommend a more holistic approach based on power, interaction and portfolio perspectives. The book provides evidence of how relationships can be aligned and misaligned in practice, using eighteen examples drawn from a variety of business cases and circumstances.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
246
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781403919045
Date de parution :
19-12-03
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
139 mm x 223 mm
Poids :
426 g

Les avis