Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Business-To-Business Marketing

Ross Brennan, Louise Canning, Raymond McDowell
Livre broché | Anglais
88,95 €
+ 177 points
Format
Livraison 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This comprehensive yet concise text covers both the theory and practice of business-to-business (B2B) marketing from a European perspective in a globalised world.

New to this edition:

  • More coverage of digital marketing and social media in relation to B2B
  • More coverage of issues relating to sustainability and corporate social responsibility
  • More visual features and an update of the 'B2B Snapshots'
  • New international examples and case studies including Zara, eBay, DHL, LinkedIn, and the horsemeat scandal

This new edition also includes more extensive online resources including full lecturer materials with new exam questions and further materials for students including video links, further case studies, a quiz and open access links to relevant SAGE journal articles per chapter.

The text is relevant to all students taking a university module in B2B marketing at undergraduate or postgraduate levels. It will also be relevant to researchers and practitioners in the area of B2B marketing.

Electronic inspection copies are available for instructors.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
385
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781446273739
Date de parution :
15-05-14
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
188 mm x 229 mm
Poids :
771 g

Les avis