•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Business-To-Business Marketing

Ross Brennan, Louise Canning, Raymond McDowell
Livre relié | Anglais
184,45 €
+ 368 points
Format
Date de disponibilité inconnue
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Taking in both European and US approaches to form a balanced, global-minded text and covering both the theory and practice of global business-to-business marketing, the new Fourth Edition
  • Includes new coverage of digital and social media marketing in the B2B environment, to reflect online developments
  • Is updated to reflect the effects and impact of global changes such as the legally binding deal signed at the Paris Climate Conference (Dec. 2015)
  • Includes new 'scenario' boxes which provide reflective decision-based situations for students to think through, helping them prepare for future roles.
The book is complemented by a companion website featuring a range of tools and resources for lecturers and students, including PowerPoint slides, tutor guide sample exam questions, SAGE journal articles, quizzes, web links and selected author videos to make the examples in each chapter come to life.

Suitable for all students taking B2B marketing modules.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
416
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781473973435
Date de parution :
22-06-17
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
190 mm x 249 mm
Poids :
979 g

Les avis