Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Campaigns and Elections

Players and Processes

Stephen K Medvic
Livre broché | Anglais
120,45 €
+ 240 points
Format
Livraison 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Stephen K. Medvic's Campaigns and Elections addresses two distinct but related aspects of American electoral democracy--both the processes that constitute campaigns and elections and the players who are involved. In addition to this balanced coverage on process and actors, it also gives equal billing to both campaigns and elections, and to contests for both legislative and executive positions at the national and state and local level.

The book starts by providing students with the conceptual distinctions between what happens in an election and the campaigning that proceeds it. Significant attention is devoted to setting up the context for these campaigns and elections by covering the rules of the game in the American electoral system as well as aspects of election administration and the funding of elections. Then the book systematically covers the actors at every level--candidates and their organizations, parties, interest groups, the media, and voters--and the macro level aspects of campaigns such as campaign strategy and determinants of election outcomes. The book concludes with a big picture assessment of campaign ethics and implications of the "permanent campaign."

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
382
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9780415537421
Date de parution :
26-11-13
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
155 mm x 231 mm
Poids :
521 g

Les avis