•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Choice Models in Marketing

Economic Assumptions, Challenges and Trends

Sandeep R Chandukala, Jaehwan Kim, Thomas Otter, Peter E Rossi, Greg M Allenby
Livre broché | Anglais | Foundations and Trends(r) in Marketing | n° 6
76,95 €
+ 153 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Choice Models in Marketing examines recent developments in the modeling of choice for marketing and reviews a large stream of research currently being developed by both quantitative and qualitative researches in marketing. Choice in marketing differs from other domains in that the choice context is typically very complex, and researchers' desire knowledge of the variables that ultimately lead to demand in marketplace. The marketing choice context is characterized by many choice alternatives. The aim of Choice Models in Marketing is to lay out the foundations of choice models and discuss recent advances. The authors focus on aspects of choice that can be quantitatively modeled and consider models related to a process of constrained utility maximization. By reviewing the basics of choice modeling and pointing to new developments, Choice Models in Marketing provides a platform for future research

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
100
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 6

Caractéristiques

EAN:
9781601981646
Date de parution :
28-08-08
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
156 mm x 234 mm
Poids :
149 g

Les avis