Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Cindy's gelukkig weekend

Anke de Graaf
Livre en gros caractères | Néerlandais
26,50 €
+ 53 points
Livraison 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Een jonge vrouw beleeft een romantisch weekend in Enkhuizen... Dan vroeg hij: ‘Je was niet eerder in Enkhuizen, hè? En je komt beslist uit een grote stad. Amsterdam of Rotterdam. Je kunt ook uit het buitenland komen, Frankrijk bijvoorbeeld. Omdat je uitspraak…’ ‘Ik woon in Italië,’ antwoordde ik. Ik keek naar het glanzende peper- en zoutstelletje op het witte tafellaken. Vlak bij Verona. Maar ik logeer voor enkele weken in Amsterdam.’ ‘Italië,’ hij keek met belangstelling naar me, ‘je woont in ltalië, maar je spreekt goed Hollands.’ ‘Ja,’ ik knikte, ‘mijn moeder is een Nederlandse en ook onze hulp komt uit Holland. Zij leerden me de Nederlandse taal. Mijn moeder werd in Enkhuizen geboren.’

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
242
Langue:
Néerlandais

Caractéristiques

EAN:
9789036438285