•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Coaching Knock Your Socks Off Service

Ron Zemke, Kristin Anderson
Livre broché | Anglais | Knock Your Socks Off
16,95 €
+ 33 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Authors Kristin Anderson and Ron Zemke provide a practical guide to the day-to-day challenges that arise in training superior customer service people.

Knock your socks off service doesn't just happen. It requires coaching on an ongoing basis. As part of the Knock Your Socks Off series, Coaching Knock Your Socks Off Service explains how to:

  • help frontline employees hone their skills,
  • maintain the motivation to perform,
  • and meet new situations head-on.

The authors present a model for successfully coaching anyone, anywhere, and they show you how to apply it in familiar coaching situations. Everyone can appreciate Zemke and Anderson's strategies for handling the toughest coaching problems.

You will learn the most important new skill? teaching employees to be peer coaches, a growing need in the current era of teams and of doing more with less.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
176
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9780814479353
Date de parution :
21-10-96
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
152 mm x 229 mm
Poids :
267 g

Les avis