•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous
  1. Accueil
  2. Livres
  3. Sciences humaines
  4. Economie & Management
  5. Marketing & Communication
  6. Étude de marché
  7. Collaboration in the Australian and Chinese Mobile Telecommunication Markets

Collaboration in the Australian and Chinese Mobile Telecommunication Markets

Zhang
Livre relié | Anglais
158,45 €
+ 316 points
Format
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

A major objective of this book is to identify the key determinants of
successful inter-firm collaborations in the telecommunications industry in Australia and China, utilizing both qualitative and quantitative research methods as complementary methodologies. The findings will provide essential information and suggestions for businesses, researchers and policy makers and shed light on how to concretely improve the performance of business collaborations. Inter-firm collaboration has become increasingly important in the global
economy, as firms now rely on collaborations to access new resources, new technologies, skills, the latest market information, new markets and knowledge, to accelerate innovation, to reduce costs, and to overcome government policy barriers.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
256
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9783642401503
Date de parution :
18-11-13
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
156 mm x 234 mm
Poids :
576 g

Les avis