•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Communication Design and Branding

A Multidisciplinary Approach

Livre broché | Anglais | Springer Design and Innovation | n° 32
168,95 €
+ 337 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This book gathers new empirical findings fostering advances in the areas of communication design and branding, with a special emphasis of interdisciplinary approaches showing how to combine knowledge in those fields to improve businesses in a digital, global world. Gathering original, peer-reviewed contributions written by designers, computer scientists, marketer and product managers, this book provides both the communication and branding communities with a timely snapshot of current strategies and best-practices to improve different kinds of business through design. By highlighting current challenges, it is also intended to inspire and foster collaboration between different groups, in both university and industry.

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
362
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 32

Caractéristiques

EAN:
9783031353871
Date de parution :
31-08-24
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
155 mm x 235 mm

Les avis