•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous
  1. Accueil
  2. Livres
  3. Sciences humaines
  4. Economie & Management
  5. Secteurs industriels
  6. Production
  7. Competition and Marketing Strategies in the Pharmaceutical Industry (RLE Marketing)

Competition and Marketing Strategies in the Pharmaceutical Industry (RLE Marketing)

Stuart St P Slatter
Livre relié | Anglais | Routledge Library Editions: Marketing | n° 22
168,45 €
+ 336 points
Format
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This book examines the nature and extent of competition in the pharmaceutical industry and analyses the interaction between market structure and selected elements of the marketing mix. It provides valuable insights into the level of promotional expenditure required to achieve a significant market share for new products; the use of price, new products and promotional strategies to protect market share; the effects of patent expiration on price levels and the use of pricing strategy to achieve market share.

The book includes a brief comparative analysis of competition and marketing strategies in the US ethical pharmaceutical market.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
152
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 22

Caractéristiques

EAN:
9781138793521
Date de parution :
21-08-14
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
157 mm x 231 mm
Poids :
703 g

Les avis