Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Competitive Digital Innovation EBOOK

Transforming Products, Processes and Business Models to Win in the Digital Economy

Amit Basu, Steve Muylle
Ebook | Anglais | Palgrave Executive Essentials
31,79 €
+ 31 points
Format
Disponible immédiatement
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité

Description

Innovative digital technologies are forcing companies to rethink how they compete. The focus of digital innovation in business has shifted from internal transformation within firms to their market interface and ecosystems. While opportunities for innovation in internal operations are well established, it’s less clear how to leverage technology at the market interface. This often has strategic implications, and the goal of this book is help you connect digital innovation to business strategy.

By understanding how to leverage digital technologies, you can redefine your market-facing business processes, your products, services and even your business models and stay competitive in today’s hybrid markets. This book provides a coherent and comprehensive approach to not just survive but rather thrive in the 21st Century global marketplace.        

With global, real-world examples and original frameworks, this is an ideal bookfor executives and anyone who wants to understand digital strategy. Highly practical but infused with rigorous research, it shows you how your business can use digital technologies to compete in today’s hybrid markets.


Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
231
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9783031234408
Date de parution :
15-05-23
Format:
Ebook
Protection digitale:
Adobe DRM
Format numérique:
ePub

Les avis