Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Computational Advertising

Market and Technologies for Internet Commercial Monetization

Peng Liu, Chao Wang
Livre broché | Anglais
60,95 €
+ 121 points
Format
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This book introduces computational advertising, and Internet monetization. It provides a macroscopic understanding of how consumer products in the Internet era push user experience and monetization to the limit. Part One of the book focuses on the basic problems and background knowledge of online advertising. Part Two targets the product, operations, and sales staff, as well as high-level decision makers of the Internet products. It explains the market structure, trading models, and the main products in computational advertising. Part Three targets systems, algorithms, and architects, and focuses on the key technical challenges of different advertising products.

Features

- Introduces computational advertising and Internet monetization

- Covers data processing, utilization, and trading

- Uses business logic as the driving force to explain online advertising products and technology advancement

- Explores the products and the technologies of computational advertising, to provide insights on the realization of personalization systems, constrained optimization, data monetization and trading, and other practical industry problems

- Includes case studies and code snippets

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
442
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781032241401
Date de parution :
13-12-21
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
178 mm x 254 mm
Poids :
762 g

Les avis