Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Consumer Behaviour

Zubin Sethna, Jim Blythe
Livre relié | Anglais
167,95 €
+ 335 points
Format
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Praised for its no nonsense approach to engaging students and conveying key learning outcomes and for striking a good balance between sociological and psychological aspects of consumer behaviour, the new edition now features increased coverage of social media, digital consumption and up-to-date marketing practice.

Written from a European perspective, international in its scope and with an array of global international examples and cases from a variety of geographic locations and different industry sectors threaded throughout the text, students' understanding and retention of the subject is encouraged through innovative learning features including:

  • 'how to impress your examiner' boxes - ideas and tips for what an examiner may be looking for to help students get the best possible grades in their assessments.
  • 'consumer behaviour in action' boxes - focus on consumer decisions allowing students to focus on the applications of the concepts and theories underpinning the motivations of consumers - something they are likely to do in their future careers as marketers.
  • 'challenging the status quo' boxes - encouraging students to think outside the box, think critically and exercise their problem solving skills.

The book is complemented by a companion website featuring a range of tools and resources for lecturers and students, including PowerPoint slides, multiple choice questions, case studies, interactive glossary, flashcards, multimedia links and selected author videos to make the examples in each chapter come to life.

Suitable for Undergraduate students with little or no background knowledge of consumer behaviour.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
528
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781473919129
Date de parution :
01-11-16
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
193 mm x 246 mm
Poids :
1270 g

Les avis