•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Consumer Perception of Product Risks and Benefits

Livre broché | Anglais
242,95 €
+ 485 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This book reflects the current thinking and research on how consumers' perception of product risks and benefits affects their behavior. It provides the scientific, regulatory and industrial research community with a conceptual and methodological reference point for studies on consumer behavior and marketing. The contributions address various aspects of consumer psychology and behavior, risk perception and communication, marketing research strategies, as well as consumer product regulation. The book is divided into 4 parts: Product risks; Perception of product risks and benefits; Consumer behavior; Regulation and responsibility.


Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
596
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9783319844213
Date de parution :
21-07-18
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
156 mm x 234 mm
Poids :
857 g

Les avis