Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Consuming Books

The Marketing and Consumption of Literature

244,95 €
+ 489 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

The buying, selling, and writing of books is a colossal industry in which marketing looms large, yet there are very few books which deal with book marketing (how-to texts excepted) and fewer still on book consumption. This innovative text not only rectifies this, but also argues that far from being detached, the book business in fact epitomises today's Entertainment Economy (fast moving, hit driven, intense competition, rapid technological change, etc.).

Written by an impressive roster of renowned marketing authorities, many with experience of the book trade and all gifted writers in their own right, Consuming Books steps back from the practicalities of book marketing and takes a look at the industry from a broader consumer research perspective. Consisting of sixteen chapters, divided into four loose sections, this key text covers:

* a historical overview
* the often acrimonious marketing/literature interface
* the consumers of books (from book groups to bookcrossing)
* a consideration of the tensions that both literary types and marketers feel.

With something for everyone, Consuming Books not only complements the 'how-to' genre but provides the depth that previous studies of book consumption conspicuously lack.

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
224
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9780415367677
Date de parution :
30-03-06
Format:
Livre relié
Format numérique:
Ongenaaid / garenloos gebonden
Dimensions :
162 mm x 235 mm
Poids :
489 g

Les avis