Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Nous utilisons des cookies dans le but suivant :
Assurer le bon fonctionnement du site web, améliorer la sécurité et prévenir la fraude
Avoir un aperçu de l'utilisation du site web, afin d'améliorer son contenu et ses fonctionnalités
Pouvoir vous montrer les publicités les plus pertinentes sur des plateformes externes
Gestion des cookies
Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Cookies techniques et fonctionnels
Ces cookies sont indispensables au bon fonctionnement du site internet et vous permettent par exemple de vous connecter. Vous ne pouvez pas désactiver ces cookies.
Cookies analytiques
Ces cookies collectent des informations anonymes sur l'utilisation de notre site web. De cette façon, nous pouvons mieux adapter le site web aux besoins des utilisateurs.
Cookies marketing
Ces cookies partagent votre comportement sur notre site web avec des parties externes, afin que vous puissiez voir des publicités plus pertinentes de Club sur des plateformes externes.
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
Retrait gratuit dans votre magasin Club
7.000.000 titres dans notre catalogue
Payer en toute sécurité
Toujours un magasin près de chez vous
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
Une erreur est survenue, veuillez réessayer plus tard.
Il y a trop d’articles dans votre panier
Vous pouvez encoder maximum 250 articles dans votre panier en une fois. Supprimez certains articles de votre panier ou divisez votre commande en plusieurs commandes.
The study of music in commercials is well-suited for exploring the persuasive impact that music has beyond the ability to entertain, edify, and purify...Savoir plus
This book presents a structured approach to consumer research, showing how a simple framework that embodies the rewards and costs associated with cons...Savoir plus
'Interpretation' is used as an umbrella for bringing together a wide range of concepts and developments in the philosophy of social science that provi...Savoir plus
Death has never been more visible to consumers. From life insurance to burial plots to estate planning, we are constantly reminded of consumer choices...Savoir plus
Macro-social marketing is an approach to solving wicked problems. Wicked problems include obesity, environmental degradation, smoking cessation, fast ...Savoir plus
The marketing discipline has been dominated by managerial research that has never really been counterbalanced by a systematic critical analysis which ...Savoir plus
A key characteristic of the twenty-first century economy is 'the image'. Brand development is based on image, products are advertised via images, and ...Savoir plus
Branding Masculinity examines two ideologies of masculinity - one typifying rural agricultural areas and the other found in urban, business settings. ...Savoir plus
The study of music in commercials is well-suited for exploring the persuasive impact that music has beyond the ability to entertain, edify, and purify...Savoir plus
Research on consumption can shed light on many fundamental questions, such as the character of society, including social and cultural dimensions; the ...Savoir plus
Generation Y in Consumer and Labour Markets explores the role of people born in the late 1970s and 1980s as consumers and coworkers in an emerging pos...Savoir plus
The buying, selling, and writing of books is a colossal industry in which marketing looms large, yet there are very few books which deal with book mar...Savoir plus
Music, Movies, Meanings, and Markets focuses on macromarketing-related aspects of film music in general and on the cinemusical role of ambi-diegetic j...Savoir plus
Corporate marketing and corporate communications are topics that have grown in scholarly and practical importance in these last decades. Fields such a...Savoir plus
Reflecting a growing interest in consumption practices, and particularly relating to food, this cross disciplinary volume brings together diverse pers...Savoir plus
Consumer research has traditionally focused on issues of epistemology in the collection and analysis of data. As a consequence, the crisis in represen...Savoir plus
Is marketing coming to an end? The authors explore the present state of marketing scholarship and put forward a variety of visions of marketing in the...Savoir plus
The buying, selling, and writing of books is a colossal industry in which marketing looms large, yet there are very few books which deal with book mar...Savoir plus
Practice theories of our equipped and situated tacit construction of participatory narrative meaning are evident in multiple disciplines from architec...Savoir plus
Is marketing coming to an end? The authors explore the present state of marketing scholarship and put forward a variety of visions of marketing in the...Savoir plus
This edited collection brings together a range of international studies to explore the role of markets and consumption in the making of mothers. Combi...Savoir plus
Based on a conceptual analysis of marketing texts, particularly service marketing texts, and a case study of a service firm that utilizes approaches t...Savoir plus
A key characteristic of the twenty-first century economy is 'the image'. Brand development is based on image, products are advertised via images, and ...Savoir plus
This topical study argues that the mantle of imagination has now passed on from the artist to the marketer, and contends that the tools and techniques...Savoir plus