Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Nous utilisons des cookies dans le but suivant :
Assurer le bon fonctionnement du site web, améliorer la sécurité et prévenir la fraude
Avoir un aperçu de l'utilisation du site web, afin d'améliorer son contenu et ses fonctionnalités
Pouvoir vous montrer les publicités les plus pertinentes sur des plateformes externes
Gestion des cookies
Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Cookies techniques et fonctionnels
Ces cookies sont indispensables au bon fonctionnement du site internet et vous permettent par exemple de vous connecter. Vous ne pouvez pas désactiver ces cookies.
Cookies analytiques
Ces cookies collectent des informations anonymes sur l'utilisation de notre site web. De cette façon, nous pouvons mieux adapter le site web aux besoins des utilisateurs.
Cookies marketing
Ces cookies partagent votre comportement sur notre site web avec des parties externes, afin que vous puissiez voir des publicités plus pertinentes de Club sur des plateformes externes.
Une erreur est survenue, veuillez réessayer plus tard.
Il y a trop d’articles dans votre panier
Vous pouvez encoder maximum 250 articles dans votre panier en une fois. Supprimez certains articles de votre panier ou divisez votre commande en plusieurs commandes.
This book examines modern consumption, focusing on concepts of autonomy and rationality. In recent years, conventional ideas of 'free will' have come ...Savoir plus
This volume is a text-book for students of marketing, providing a basic understanding of the concept and techniques of marketing. It shows how basic b...Savoir plus
First published in 1972, this book combines concepts from the philosophy of science and statistics with social science techniques to form a methodolog...Savoir plus
This book is a successor to the earlier and widely-used Business Organization. In this book the author helps the student to develop his or her own cri...Savoir plus
First published in 1972, this book combines concepts from the philosophy of science and statistics with social science techniques to form a methodolog...Savoir plus
'Interpretation' is used as an umbrella for bringing together a wide range of concepts and developments in the philosophy of social science that provi...Savoir plus
This book presents an integrated view of the three main approaches to organization - classical, human relations and systems - showing what each has of...Savoir plus
This book is a successor to the earlier and widely-used Business Organization. In this book the author helps the student to develop his or her own cri...Savoir plus
When we unite our suffering with the suffering Christ, we learn that it can be redemptive and fruitful as part of His salvific mission. The Seven Inte...Savoir plus
This book presents an integrated view of the three main approaches to organization - classical, human relations and systems - showing what each has of...Savoir plus
This volume provides the fundamentals needed to understand the various explanatory systems and methodologies used in the behavior sciences and to eval...Savoir plus
This book examines modern consumption, focusing on concepts of autonomy and rationality. In recent years, conventional ideas of 'free will' have come ...Savoir plus
Emotion is one of the defining forces in our lives. It lies at the very heart of many of our most important experiences and memories. Not surprisingly...Savoir plus
This volume is a text-book for students of marketing, providing a basic understanding of the concept and techniques of marketing. It shows how basic b...Savoir plus
A high level textbook discussing different perspectives in consumer behaviour. Drawing on real life case studies, this book enables students to critic...Savoir plus