Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Corporate Communication

Principles and Practice

Jaishri Jethwaney
Livre broché | Anglais
41,95 €
+ 83 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

A comprehensive and engaging textbook that helps in understanding the underlying concepts and real-life strategies of communication in modern day corporate set-ups.

A non-exhaustive list of the functions of corporate communication involves identifying and segmenting stakeholders, promoting brand positioning, selecting appropriate channels of internal and external communication, and managing crisis and reputation, among others. This second revised edition of Corporate Communications: Principles and Practice--a well-accepted textbook designed for the students of mass communication, public relations and journalism--offers a fresh perspective into all basic and critical aspects of corporate communication. It incorporates the latest changes in governmental policies and industry trends in the country to aid students relate to the contemporary environment and become industry-ready.

Key Features:

- Incorporates the changes brought about by Companies Act 2013 (CSR practices), tax reforms by Government of India (GST in place of multiple indirect tax structure) and others

- Includes citations from Encyclopedia on Corporate Reputation for global perspectives on issues.

- New global and Indian case studies with points for discussion and analytical inputs

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
460
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9789352806874
Date de parution :
17-01-19
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
189 mm x 246 mm
Poids :
816 g

Les avis