Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous
  1. Accueil
  2. Livres
  3. Sciences humaines
  4. Economie & Management
  5. Marketing & Communication
  6. Présentation
  7. Corporate Communications Principles and Practices Corporate Communications

Corporate Communications Principles and Practices Corporate Communications

Principles and Practices

Jaishri Jethwaney
Livre broché | Anglais | Oxford Higher Education
25,45 €
+ 50 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Corporate Communications: Principles and Practices is a comprehensive textbook designed to meet the requirements of the post graduate students studying mass communication and public relations. It is developed to help the students understand the various aspects of corporate communication. The book uses a lot of real life recent examples and cases to elucidate its conceptions.

The book begins with introducing the concept, evolution and the importance of corporate reputation management in corporate communication, and goes on to describe the notion of employee communication and the various tools used for managing government relations. It also describes the significance and types of media and media relations, as well as brand promotion. It pays special attention to practices followed by various countries with respect to corporate social responsibility and explores the growth of financial communication in Indian financial systems and the financial media. The book concludes with chapters on crisis communication, some researches and the Laws and Ethics followed in the corporate vis-à-vis the kind of communication practiced.

Owing to its balanced approach, the book would be a benefit for mass communication and public relations students, as well as a useful reference for professionals.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
432
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9780198063650
Date de parution :
17-01-11
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
183 mm x 239 mm
Poids :
657 g

Les avis