Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Design Thinking for Strategy

Innovating Towards Competitive Advantage

Claude Diderich
Livre broché | Anglais | Management for Professionals
52,95 €
+ 105 points
Format
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

The business environment is changing more rapidly than ever before, and new business ideas are emerging. This book discusses applying insights from design thinking to craft novel strategies that satisfy customer needs, make use of the available capabilities, integrate requirements for financial success and provide competitive advantage.

It guides readers through the jungle encountered when developing a strategy for sustained growth and profitability. It addresses strategy design in a holistic way by applying abductive reasoning, iteratively observing customers and focusing on empathy, as well as prototyping ideas and using customers to validate them.

Uniquely applying insights from design thinking to strategy, this book is a must-read for graduates, MBAs and executives interested in innovation and strategy, as well as corporate strategists, innovation managers, business analysts and consultants.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
219
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9783030258771
Date de parution :
15-10-20
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
156 mm x 234 mm
Poids :
331 g

Les avis