•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous
  1. Accueil
  2. Livres
  3. Sciences humaines
  4. Economie & Management
  5. Management
  6. Recherche & Développement
  7. Designing Research Questionnaires for Business and Management Students

Designing Research Questionnaires for Business and Management Students

Yuksel Ekinci
Livre broché | Anglais | Mastering Business Research Methods
43,45 €
+ 86 points
Date de disponibilité inconnue
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

In Designing Research Questionnaires, Yuksel Ekinci guides you through origins, types of questionnaire, basic components, types of questions and properties of measurement scales, how to design a questionnaire, sequence of questions, layout decisions and pilot testing, examples and strengths and limitations.

Ideal for Business and Management students reading for a Master's degree, each book in the series may also serve as reference books for doctoral students and faculty members interested in the method.

Part of SAGE's Mastering Business Research Methods Series, conceived and edited by Bill Lee, Mark N. K. Saunders and Vadake K. Narayanan and designed to support researchers by providing in-depth and practical guidance on using a chosen method of data collection or analysis.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
184
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781446273579
Date de parution :
26-03-15
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
168 mm x 239 mm
Poids :
317 g

Les avis