•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Digital Advertising

Past, Present, and Future

Daniele Fiandaca, Patrick Burgoyne
Livre broché | Anglais
30,95 €
+ 61 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

What did we learn from the 12K banner? Is the big idea dead? What would Bill Bernbach think about digital advertising? Why are the Swedes so bloody good at it? How can you shape the future of digital advertising? Is peep culture the new pop culture? What does the agency of the future look like? All these questions and far more are covered inside Digital Advertising: Past, Present, and Future, a collection of essays from 24 Digital Creative Directors and business leaders. Rory Sutherland, President of the IPA and Vice-Chairman, Ogilvy Group UK describes it as 'An A-list group of authors writing brilliantly and affectionately about the subjects they know best."

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
184
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9780956608307
Date de parution :
19-10-10
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
152 mm x 226 mm
Poids :
272 g

Les avis