Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Digital Media Ethics

Charles Ess
Livre broché | Anglais | Digital Media and Society
30,45 €
+ 60 points
Format
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

The original edition of this accessible and interdisciplinary textbook was the first to consider the ethical issues of digital media from a global, cross-cultural perspective.

This third edition has been thoroughly updated to incorporate the latest research and developments, including the rise of Big Data, AI, and the Internet of Things. The book's case studies and pedagogical material have also been extensively revised and updated to include such watershed events as the Snowden revelations, #Gamergate, the Cambridge Analytica scandal, privacy policy developments, and the emerging Chinese Social Credit System.

New sections include "Death Online," "Slow/Fair Technology", and material on sexbots. The "ethical toolkit" that introduces prevailing ethical theories and their applications to the central issues of privacy, copyright, pornography and violence, and the ethics of cross-cultural communication online, has likewise been revised and expanded. Each topic and theory are interwoven throughout the volume with detailed sets of questions, additional resources, and suggestions for further research and writing. Together, these enable readers to foster careful reflection upon, writing about, and discussion of these issues and their possible resolutions.

Retaining its student- and classroom-friendly approach, Digital Media Ethics will continue to be the go-to textbook for anyone getting to grips with this important topic.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
320
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781509533435
Date de parution :
06-04-20
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
145 mm x 208 mm
Poids :
476 g

Les avis