•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Doing Media Research

Michael Stevenson, Misha Kavka
Livre broché | Anglais
46,95 €
+ 93 points
Pré-commander, disponible à partir du 09-03-2025
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

What is media research and how is it done? This book offers detailed introductions and practical guidance for all aspects of media research, from developing a research question and choosing sources to interpreting media texts, applying qualitative and quantitative methods, conducting interviews, and much more.

You will encounter:

    A ′Fundamentals′ section covering eight big topics like ′what is method?′ A global perspective reflected in case studies of media research in Asia, Africa and South America Practical examples on topics from crafting a thesis statement to conducting an analysis and presenting the outcomes Integrated discussion of contemporary issues like the ethics of social media research

This essential companion will empower any media student to tackle their research with confidence and skill.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
312
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781529602043
Date de parution :
09-03-25
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
152 mm x 229 mm
Poids :
538 g

Les avis