•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

E-Merging Media

Communication and the Media Economy of the Future

Livre broché | Anglais | European Communication Council Report
137,45 €
+ 274 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

After the very successful ECC-Book on "E-conomy" this new report of the European Communication Council (ECC) analyzes from various perspectives the profound societal and economical change of the media economy, initiated by digitalization and networking.

Against the background of the current media history, it highlights for example the role of the Internet hype as a pathfinder in a modified media society. The key question is concerned with how the medial future will be like. The report examines effects and new perspectives in the area of economy, society, and politics. The aspects of behavior, business models, legal and regulation questions, self-conception of society and media economy are mooted by international authors to enhance the reader's understanding of the medial future and to disclose options for action.

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
402
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9783642062100
Date de parution :
21-10-10
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
210 mm x 279 mm
Poids :
929 g

Les avis