•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Economics and Management of the Food Industry

Jeffrey Dorfman
222,95 €
+ 445 points
Format
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This book analyzes the economics of the food industry at every stage between the farm gate and the kitchen counter.

Central to the text are agricultural marketing problems such as the allocation of production between competing products (such as fresh and frozen markets), spatial competition, interregional trade, optimal storage, and price discrimination.

Topics covered will be useful to students who expect to have careers such as food processing management, food sector buying or selling, restaurant management, supermarket management, marketing/advertising, risk management, and product development. The focus is on real world-relevant skills and examples and on intuition and economic understanding above mathematical sophistication, although the text does draw on the nuances of modern economic theory.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
216
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9780415539913
Date de parution :
29-08-13
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
183 mm x 257 mm
Poids :
639 g

Les avis