Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Effective Internal Communication

Lyn Smith, Pamela Mounter
Livre broché | Anglais | PR in Practice
34,95 €
+ 69 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Internal communication has previously been overlooked in standard approaches to public relations, both in theory and in practice. The second edition of Effective Internal Communication explores the ways in which attitude is fast changing as more and more organizations recognize that good communication with their workforce is vital for continued success and profitability.

In a practical and jargon-free style, Effective Internal Communication looks at how internal communication is conducted across the different sectors and in organizations of differing sizes and complexity. Crammed with practical examples and useful advice, the book contains numerous topical case studies that serve to bring theory and often complex issues to life.

This completely up-to-date second edition looks at a wide range of issues related to internal communication, including managing internal communication, internal communication across the sectors, the legal framework, the measurement of results, the effects of technology and managing change.

The new edition also contains new chapters on communicating in a crisis, leadership by mid-level managers, and the future of internal communication.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
288
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9780749452650
Date de parution :
29-07-08
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
155 mm x 231 mm
Poids :
430 g

Les avis