Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Nous utilisons des cookies dans le but suivant :
Assurer le bon fonctionnement du site web, améliorer la sécurité et prévenir la fraude
Avoir un aperçu de l'utilisation du site web, afin d'améliorer son contenu et ses fonctionnalités
Pouvoir vous montrer les publicités les plus pertinentes sur des plateformes externes
Gestion des cookies
Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Cookies techniques et fonctionnels
Ces cookies sont indispensables au bon fonctionnement du site internet et vous permettent par exemple de vous connecter. Vous ne pouvez pas désactiver ces cookies.
Cookies analytiques
Ces cookies collectent des informations anonymes sur l'utilisation de notre site web. De cette façon, nous pouvons mieux adapter le site web aux besoins des utilisateurs.
Cookies marketing
Ces cookies partagent votre comportement sur notre site web avec des parties externes, afin que vous puissiez voir des publicités plus pertinentes de Club sur des plateformes externes.
Une erreur est survenue, veuillez réessayer plus tard.
Il y a trop d’articles dans votre panier
Vous pouvez encoder maximum 250 articles dans votre panier en une fois. Supprimez certains articles de votre panier ou divisez votre commande en plusieurs commandes.
E-service quality innovation successful factorNowadays, many businesses are international trading, due to globalization and opening of markets. E-commerce will be the most popularadvertisement and sale method to help any kinds of businesses to promote products to let many clients to know effectively in short time. However, e-ecommerce will bring new organizational strature change to help any organizations to improve performance management, organizational development, and continuous and cumulative process of improvement of multi-national companies, when the organization can have e-commerce sale strategy. I believe that the e-commerce sale strategy can help any organizations to raise sale growth more easily. I shall explain the reasons as below: On innovation and e-service quality for developing e-retailing mass entrepreneurship aspect, it can bring rapid sale growth advantage to the e-commerce organization, it also needs the business leader has clear vision to create and maintain his learning organization, such as the e-commerce learning organization, e.g. Amazon is a successful e-learning, e-commerce learning organization. It is a e-retailing middleman to help any businesses to sell and delivery their products to clients'homes. When any clients click Amazon website, they can find any kinds of products, e.g. travel bags, computers, books and magazines, movie and music CD, DCD, home, electronic and health etc. products. So, after they paid visa to buy its any its any kinds of products from its website. Then, Amazon will deliver these products to their homes within one week. It can provide rapid product delivery service to let them to feel sale and after sale service satisfactory feeling. Hence, Amazon is a good example of continuous learning in its organizational life, a process helps self understanding, self management and self actualizatoin e-commerce organization. However, Amazon' successful factors can concern on innovation and delivery efficient service, skillful onlin sale and online management skills are its main successful factors. Moreover, Amazon can apply psychological knowledge to assist workers to raise industrialized efficiency . It can s managers ought know how help every worker to create talent ability and co-operate to work efficiently in teams during innovation process.